måndag 4 oktober 2010

Snus & Golf

Det var ett tag sedan jag skrev här. Frugan har varit flitig med sina inlägg och framförallt på att tjata på mig att jag ska dela med mig utav någonting :)

Så då får jag väl ta och göra det då…

Idag drog jag och Percy iväg en runda till Golfbanan här i Qatar (Finns bara en). Lyxigt ställe måste jag säga, fullt upplyst är den då det blir mörkt som i en “smed-röv” efter 18:00 här nere i värmen.
Vi nöjde oss med en hink på driving-rangen, vi valde vars en 75 bollars hink. Oj oj vad man är otränad helt fördärvad i kroppen nu efter att ha vevat med järn 7:an 75 gånger :)

Efter allt slit kände vi att vi var värda lite avkoppling så det blev en liten öl på restaurangen, 35 spänn för en burk Heineken det kan man väl inte klaga på tycker jag.

Köpte mig en ny väska till datorn på väg hem från golfklubben. Min gamla väska har en touch av kvinna i sig och det har jag fått höra på kontoret…jag kommer alltid bli ihågkommen som “den där killen med den söta handväskan!”, är jag rädd :). Nu har jag en väska som är lite mer manlig, men Sandra sa direkt att den är ju bra till tjejer också….fan får nog sätta på ett dödskalleklistermärke eller nåt.

Beställa snus har jag också hunnit med. Det blev buysnus.com dom påstår att leveransen är 7-14 dagar med svenska posten, vi får väl se. Ett paket cigaretter kostar 7 spänn så jag klarar mig ;)

Ha det så gott så länge tills vi ses nästa gång!

3 kommentarer:

  1. tjena Mathias! kul att ni har det bra,lev livet sålänge det går!!skit i väskan ta på dig en kläning så passar väskan till -blir super!!!

    ha det bra hälsa dem där hemma kramar ulla hälsar

    SvaraRadera
  2. Du skall få stryk i golf när jag kommer ner:) ha det gött o ge Sandra o tjabo o thea en kram från mig!!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Fick du ditt snus någon gång???? Var det inga problem att få in det.????

    Hälsn Britt

    SvaraRadera