tisdag 19 oktober 2010

En liten promenad!

Efter Mathias slutat jobb idag bestämde vi oss för att ta bilen till en park för att promenera lite och sparka lite boll med Thea. Mest för att komma ut lite och se lite nya ställen. Parken i sig var väl ingen speciell, men när vi väl gått en bit var det ganska fin utsikt där.

Ganska fint ändå.

Thea får ställa upp mycket som modell, vilket hon klarar galant tycker jag =)

Det fanns en väg igenom parken med sprutande vatten över. Thea fick vara testkanin för att se HUR blöt man blev. Hon blev inte jätte blöt, så vi traskade igenom vi med. Skönt att bli lite svalkade i värmen!

Vi fortsatte gå en bit när vi gått igenom vattnet. Där fanns lite änder att titta på och ännu mera fin utsikt som man t.ex kunde ta kort på =)

Efter vår lilla park promenad hade vi bestämt att vi skulle gå och äta något, så det gjorde vi. Thea tyckte att vi skulle äta glass efter maten (som hon oftast tycker). Jag och Mathias tyckte att det kunde hon ju om hon gick fram och köpte den själv (hemska föräldrar). Efter lite eftertanke så gick hon fram till killen i kassan och sa icecream och visst fick hon sin glass och svarade honom sen thank you .

Vår modiga och stolta lilla tjej med sin glass i handen!

Nu ska jag gå upp för de miljontalstrappstegen och krypa ner i min säng. Sov gott!

1 kommentar:

  1. vilka fina bilder, det verkade spännande med vattnet som sprutade över vägen.Jag måste berömma Thea för sin modighet att själv beställa en glass på engelska, du är en toppentjej.Vad ska det bli av dig.
    Många kramar och pussar även till Lucas
    Mormor

    SvaraRadera