måndag 11 oktober 2010

Min man!

Förut kunde jag skriva min man om Mathias, men nu är han ju min man på riktigt. Kan ni tänka er min MAN. Jag är en gift kvinna. Vem hade kunnat ana det för några år sen, inte jag iaf. Trodde aldrig han skulle fria till mig, han är liksom inte den typen (förlåt Mathias). Nu gjorde han ju det iaf och varje gång jag tänker på hur det gick till kan jag inte sluta att le. Han är fin min Mathias =)
Jag längtar tills jag får uppleva det där RIKTIGA bröllopet.

När jag tänker efter så får jag nog ta tillbaka iaf lite av det jag sagt om att han inte är någon romantiker. Han har nämligen överraskat mig endel den senaste tiden och jag bara älskar det!

Vet egentligen inte vart jag vill komma med detta inlägget och jag vet också att det kanske inte passar in i denna bloggen. Jag var bara tvungen att berätta hur glad jag är att jag träffat rätt människa att dela livet med och hur mycket jag älskar honom, min MAN!

KÄRLEK!

4 kommentarer:

  1. Tårar och rörd igen
    Ja Mathias är en underbar man och du. han har träffat "rätt" han oxå, en underbar kvinna har han o två underbara barn har du gett honom.
    Kram på er alla nu torkar jag snor o tårar haha

    SvaraRadera
  2. Nu kom tårarna igen.
    Du kan inte ha fått en bättre MAN och två så fina barn,Men visst någon ska ha tur. Du är nog inte så dum heller så Mathias har fått en bra FRU eller...
    Sköt om er.
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  3. Ja Mathias e verkligen en toppenkille..men du e ju en toppentjej oxå så ni passar verkligen bra ihop:)! Puss

    SvaraRadera
  4. Du är min man
    och jag vet du gör så gott du kan
    Fast du inte tycker att du räcker till
    Men du får tycka vad du vill

    Jag älskar dig
    Och jag ber du måste tro på mig
    Det betyder allt att vi två har varann
    Du är min man

    Jag vet hur jag får dig att glömma
    så bara nuet spelar roll
    Så att du skrattar igen
    och slutar att döma dig själv för en stund
    och vågar drömma

    Och om den bistra verkligheten
    är mer än du kan ta just nu
    Så låt mig hjälpa dig då
    att svälja förtreten
    För mig finns det bara du

    Du är min man
    och jag vet du gör så gott du kan
    Fast du inte tycker att du räcker till
    Men du får tycka vad du vill

    Jag älskar dig
    Och jag ber du måste tro på mig
    Det betyder allt att vi två har varann
    Du är min man

    Du är min man

    Och om den bittra hopplösheten
    har slagit rot hos dig just nu
    Så låt mig hjälpa dig då
    att svälja förtreten
    För mig finns det bara du

    Du är min man
    och jag vet du gör så gott du kan
    Fast du inte tycker att du räcker till
    Men du får tycka vad du vill

    Jag älskar dig
    Och jag ber du måste tro på mig
    Det betyder allt att vi två har varann
    Du är min man

    Du är min man


    Fin bit..speciellt när vi lyssnat på den och dansat till Perikles:)! Puss och kram

    SvaraRadera