måndag 4 oktober 2010

En tur i området!

Jag och barnen skulle precis gå ut en runda runt området. Mest för att komma ut lite och få lite luft. Saken är ju den att luften ute är fortfarande ganska jobbig. Vid denna tiden på dygnet är det ganska varmt om man säger så, ca 35-40 grader. Kan låta som att man klagar när vädret är som det är hemma, men tror nog aldrig jag kommer vänja mig vid detta klimatet. Inte att vara ute och traska i iaf. Tanken med turen var att Thea skulle få sparka lite på sin nya sparkcykel hon fick igår. Snäll mor som man är bet jag ihop och struntade i värmen. Det var Thea själv som tyckte vi kunde gå och bada istället, så vi vände och gick in igen =)

 

Thea i full fart på sparkcykeln!

Blir en tur till poolen lite senare efter lunch. Hoppas på att fler barn kommit hem från skolan då. Det är ganska ödsligt vid poolen mitt på dagen eftersom folk jobbar och barnen är i skolan. Vi har det bra här, så vi klagar inte.

Barnen njuter av lite mys framför tv:n tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar