onsdag 20 oktober 2010

En tur till Villaggio!

I förmiddags ringde Jessica (en tjej från USA jag träffat) och frågade om jag ville komma till Villaggio och äta lunch med henne. Absolut ville jag det, skoj när det händer lite saker utanför compoundet =)

Jag kom då på den briljanta idén att vi skulle gå dit, det är inte långt från oss, men jag kan säga att i denna värmen känns det som flera mil. Thea var super duktig och gnällde inget alls, men vi kom överrens om att vi nog inte skulle göra om det, iaf inte i denna värmen. Inte ofta vi är överrens om saker hehe.

Vi tog oss en liten drickapaus på vägen =)

Vi kom iaf fram till vårt mål till slut, svettiga, men glada att vi var framme. Där träffade vi Jessica och gick sedan för att äta lunch. Trevligt ställe och god mat.

Denna lilla sötnöt var såklart också med!

Efter lunchen skjutsade Jessica oss hem igen. Ni kan ju gissa vad Thea tyckte vi skulle göra då. Såklart poolen, så vi tog oss en tur dit. Inte fel alls =)

Lucas tyckte nog det varit en tuff dag bland alla damer för han somnade gott när vi kom innanför dörren med händerna för ögonen =)

Nu är det kväll och snart är denna onsdag förbi. Torsdag imorgon och snart fredag. Jag LÄNGTAR!

Hejsvejs!

4 kommentarer:

  1. Ni är för goa underbart att se allt ni får vara med om och den lilla goa prinsessan är otrolig ni låter henne verkligen få leva ut. Hm lite taskigt av er att låta henne testa om hon blev blöt under strilvattnet haha men det gjorde hon säkert gärna. men ni är några fegisar ni tur ni har Thea med er som vågar en hel del vill jag lova, Skit tror hon blir bättre på engelska än sin farmor haha (eller hur Mathias) skicka henne att köpa glass ensam hm duktigt gjort undrar om ni gjort det i hennes ålder hehe
    kram Älskar er o avundas er

    SvaraRadera
  2. Prinsessan är verkligen superduktig,tur ni har henne som en liten försökskanin.Ni tar verkligen för er av det goda.Tur det finns en pool att svalka sig i efter en tuff promenad.
    Nu får ni ha det så bra.Vi tänker på er varje dag.
    Kram Mormor och morfar

    SvaraRadera
  3. Finns många tankar här från furulund med.. Skall beställa resa nu så jag kan få ett datum o längta efter:) när skall den lille få litta hår på huet? Ni får köpa en peruk till han!! Verkligen fina foto:) man blir tårögd:( fy vad vi skall umgås när ni kommer hem!! Nu får lille rogge gå o vila,blir en lång helg med brottning!! Ha det så skoj med syster yster o kabara:) puss o kram mina små hjärtan!!

    SvaraRadera