lördag 9 oktober 2010

Bilkörning!

Måste ju tillägga något mycket viktigt som min kära man glömde berätta…grrr =)

Sandra har kört bil idag, ganska stort för mig iaf. Måste ju säga att bilen kändes gigantisk, men annars var det rätt enkelt hehe. Bromsa och gasa, that´s it. Funderar på att kanske skaffa mig det där körkortet här nere, verkar inte allt för svårt och mycket billigare än i Sverige. Dock är ju trafiken helt galen, så jag vågar väl inte i slutändan ändå.

Ja, ja nog om detta. Jag lovar att fortsätta öva iaf.

Natti natti på er!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat:)! Du kommer att fixa körkortet galant..så bara öva på!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Skojar du,annars var det väl vågat.Stå nu på dig, ta det där nere, så kan du visa upp det till sommaren när du kommer hem.
    Bra jobbat.
    Mamma

    SvaraRadera
  3. PÅ KAMEL ELLER????
    Undrar Britt

    SvaraRadera