lördag 6 november 2010

Slödag i Doha!

Idag är en riktig slödag i Doha. Tom. solen lyser med sin frånvaro. Våra planer idag var egentligen en tur till Inland Sea (en sjö mitt i öknen), men Lucas har gallskrikit typ halva natten och morgonen. Han har somnat till och vaknat och somnat till. Snäll man som jag har så fick jag gå upp och lägga mig igen =) Mathias tror att han håller på att få tänder, jag är dock väldigt tveksam om de små vita prickarna i hans mun är tänder. Vi får väl se om det ploppar upp några tänder i veckan eller om det bara är nån förkylningsblåsor eller nått annat.

Jag var bara tvungen att ta några bilder på mina älsklingar, så ni förstår vilken slödag det verkligen är här. Själv sitter jag och ska boka “nallekalas” till Thea när hon fyller år.

 
Hoppas ni inte har en lika slö lördag som vi =)

3 kommentarer:

  1. hej på er, hoppas att lucki mår bättre,det är synd om han. ha det bra alla vi hörs o ses kramar ulla vitek

    SvaraRadera
  2. Dagen började med solsken här hemma,det varade några timmar sen kom regnet(vardagsmat).För oss blir det också en slödag,jag ska kolla över lite med foto och skicka i väg till framkallning,annars händer det inte så mycket här hemma i Nöbbelöv heller.Hoppas att Lucas piggnar till snart, så att det inte blir så långvarigt.Visst är dom kära alla tre.
    Ha det så bra.
    Puss och kram
    Från Nöbbelövsvägen 6

    SvaraRadera
  3. Dessa tänder, om de nu e så!
    FRUKTANSVÄRT!!

    SvaraRadera