torsdag 11 november 2010

Busmiddag!

Idag har jag och Thea haft en lite småtråkig dag, så då är man tvungen att busa till det lite för att det ska bli lite bättre. Så när vi skulle äta lunch bestämde vi oss för att göra en hemmagjord restaurang. Thea var både servitris och kund jag och Lucas var bara kunder. Vi blev så uppvaktade så =)

Nallarna var såklart också bjudna =)

Efter vår goda lunch blev det lite lek i vår affär. Vi har faktiskt en sån hemma hos oss också, det ni!

Något jag och Thea har gemensamt är vårt pysselintresse. Vi kan sitta i evighet och bara klippa och klistra och pyssla ihop massa grejer. Så den största delen av eftermiddagen gick åt till det. Som alla vet så saknar vi ju vänner och familj därhemma VÄLDIGT mycket, så pysslet idag blev till en liten fotovägg av några av dem vi saknar. Tyvärr så hade jag inte alls många kort med mig, men ni som inte är med på väggen är saknade ändå jag lovar!

Älskar er alla!

Nu ska vi njuta av att det är helg och vi får ha vår älsklingsman och älsklingspappa hemma hos oss i två dagar. Njut ni också!

Tjing tjing!

5 kommentarer:

  1. Hahhaha ni e rediga ni, jag vill också gå på restaurang......o vilken lyx o få ha affär hemma.....toppen....puss o kram på er!!!!

    SvaraRadera
  2. Vill du ha ett foto på mej oxå????
    Kram från ett höstruskigt Lomma

    SvaraRadera
  3. Saknar er oxå nåt oerhört mycket:)! Ohhh vilken fin restaurang..måste vara den bästa:) Puss och kram

    SvaraRadera
  4. hoppas att man kan handla nåt bra i er affär????
    Ska man ha mycket penngar med???? kramar Ulla hälsar

    SvaraRadera
  5. Håller med dom andras kommentarer, det måste vara trevligt att ha både resturang och affär hemma.Tur att Thea och Sandra är så pyssliga, så att även jobbiga dagar kan försvinna,SAKNADEN ÄR STOR,men det kommer nämre och närmre datumen ni kommer hem.Bit ihop detta klarar ni
    Kram
    Mormor och Morfar

    SvaraRadera