onsdag 29 september 2010

Håll ut!

Nu har vi flyttat in i vårt nya hus. Här är mycket trevligare än på det förra stället, så det känns bra.

Thea, Lucas och jag var en sväng vid poolen idag. Hon var så nyfiken på hur den såg ut och att svalka sig är ju bara skönt. Där var en annan mamma med sin ena flicka. Hon bjöd in mig på fika imorgon bitti. Glad blev jag och sa ja, men sen ringde Mathias och sa att vi ska röntgas imorgon kl.10 (för vårt visum). Så jag fick snällt gå bort till tjejen och säga att jag tyvärr inte kan komma. Sa till henne att hon gärna fick säga till mig nästa gång. Vet inte vad som hänt med mig, men kul när det händer lite saker på dagarna med, så man får nappa på det mesta =)

Vi har inte hunnit ta några kort inne i huset än, men håll ut, det kommer. Här kommer lite bilder från vårt poolbesök, så ni får se hur den ser ut iallafall!

 

Fint va!?

8 kommentarer:

  1. skit fint,men man vill se det i verkligheten???

    ha det bra hälsa alla kram ulla o vitek

    SvaraRadera
  2. Ja prata om att bo i paradiset, semester dagarna igenom Jättefint "avis" ;)
    Kul att du träffat en "fikatant" haha allt verkar bli bra även för dig. kram. Thea ser ut att trivas som "fisken" i vattnet jättekul att se Och Lucas är lugn o sover gott med tummetott
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Hej Drottningen!
    Vilket slott!
    Hälsa Kungen

    SvaraRadera
  4. Vad gullig han är min lille plutt!! Ge han en kram från mig!! Längtar till jag tar flyget ner o hälsar på er... Vi skall ha det så skoj i många dagar!! Slipper ni va ensamma!! Massor med bamsekramar o pussar..

    SvaraRadera
  5. Glömde mitt namn!
    Hälsn. Britt
    Ps Du behöver ingen kammar jungfru?

    SvaraRadera
  6. Ta alla chanser du får och träffa någon , jätte kul juh!
    Lucas verkar lugn och harmonisk, Thea är väldens vackraste tjej, Miss Qatar =)

    SvaraRadera
  7. Det ser ut att vara toppen på det nya stället och att även du kan få någon att umgås med på dagarna toppen eller.....Lucas verkar må som fisken ivattnet och hoppas där finns någon till Thea.Skulle kunna åka ner redan, men får vänta till efter jul.Ha de gott!
    Kram från mormor och morfar

    SvaraRadera
  8. Jag tycker det är roligt att ni har kommit till rätta och att ni kommer att träffa lite mer folk.Min första reaktion när jag såg Thea var att hon hade blivit smal,den andra (LUCAS) ser ut att må väldigt bra.Ha det gott.Jag saknar er alla.
    Puss och kram
    Morfar

    SvaraRadera