måndag 13 september 2010

Bye Bye Sverige!

Jaha då bär det av imorgon. Blandade känslor det där. Jag måste ju erkänna att hela resan på något sätt ska bli himla spännande trots allt. Alla som känner mig väl vet att detta inte är någon självklarhet för mig, vilket det ifs inte varit heller. Inte på långa vägar, men med en massa känslor och tankar fram och tillbaka så blev det iaf såhär. Får väl se hur det blir. Det jobbigaste är ju såklart att lämna alla nära och kära här hemma =(

Blev lite farväl av några av de närmaste idag vilket var ganska jobbigt. Tror det blir ännu värre imorgon när jag väl sitter på planet. Men som sagt känslor är väl till för att uttryckas.

Detta får nog bli allt för idag. Och glöm nu för allt i världen inte att vinka på mig imorgon kl. 12

1 kommentar:

  1. Ja då är ert äventyr i gång Lycka Till
    Vi saknar er redan
    Mamma Kjelle (svärmor #svärfar# farmor #farfar#

    SvaraRadera