fredag 18 februari 2011

Restaurangbesök!

På kvällen igår fick jag en present av Thea med en massa lappar i som hon hade ritat fina bilder på. På en av lapparna hade Mathias skrivit “Ta på dig något fint. Taxin kommer 19.15”. Jag som är lite trög fattade lappen som en lek mellan Thea och pappa, så jag läste lappen och la tillbaka den. Både Thea och Mathias tittade på varann och frågade sen om jag läst vad det stod på lappen. Då gick det upp ett pytte litet ljus för mig att det inte alls var någon lek utan allvar. Mathias hade planerat med Rogge att han skulle passa barnen och sen bokat bord på en super fin restaurang. Besöket var jätte mysigt och jag uppskattade det verkligen. Eftersom vi inte har någon barnvakt här nere, så är det ett tag sen vi gjorde något bara jag och Mathias. Tack älsklingen för en riktigt mysig kväll och tack Rogge för du är en sån fin vän!

Nyss har Rogge, Thea och Mathias (mest Rogge) städat och tvättat vår bil. Den blev så fin så.

Just nu slöar vi mest och funderar på vad dagen har att erbjuda. Det är riktigt härligt väder ute idag, så alla möjligheter finns. Vi ska bara komma på vad vi är sugna på att hitta på.

Hoppas ni också har en bra fredag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar