söndag 13 februari 2011

Dagarna i bilder!

Dagarna bara rullar förbi när man har besök. Riktigt skoj är det. Då vill man ju inte lämna detta härliga väder för kalla vindar i Sverige. Vi har umgåtts mycket med “svenskmaffian” den senaste tiden och varit iväg lite överallt så tid för bloggen har jag inte tagit mig, men tänkte slänga upp lite bilder till er iaf. Hoppas det stillar er nyfikenhet en liten stund!?

Fin besök från Sverige. De hade med sig mycket skoj!

Thea är på gymmet!

Rogge ger Lucas gröt. Han tycker nog han ska skynda sig lite =)

Lucas, Tjabo, Lule. Kärt barn har många namn, inte sant!?

Väntan på en taxi till golfbanan. Där får man ju dricka öl, så då måste man ju såklart åka taxi. (Speciellt eftersom dom inte drack några öl, grrrrr….)

 

Golf i Doha!

Väntar på Rally i öknen!

Thea med sin glassajävel!

Lucas övar för fullt!

Älsklingarna myser!

Partaj i Al Hambra!

Strandhäng med kitesurfing!

Här befinner sig min man om dagarna när jag och Rogge latar oss =)

Mer kommer komma. Var så säkra. Ha bara lite tålamod. Njut nu av alla hjärtans dag imorgon. Själv hoppas jag på en romantisk middag. Jag menar jag har ju trots allt TVÅ män i huset nu, så för mycket begärt är det faktiskt inte. Det ska dom väl klara *blink, blink*.

1 kommentar:

  1. Du skall fa en posse nudlar o en halal-korv:-) kram

    SvaraRadera