torsdag 3 februari 2011

7 ÅR!

Jag glömde ju berätta att jag och min man (fniss) hade 7 årsdag (alltså 7 år sen vi träffades) den 31 januari. Båda två var lika förvirrade och kom på det på kvällen. Så vi gav varandra ett grattis iaf. Vi är SÅ romantiska båda två =)

Men igår när Mathias varit i affären kom han hem med en jätte fin bukett med 7 röda rosor. Han e allt för söt min man. Själv har jag inte varit lika duktig och köpt något till honom (fy mig).

Men kan ni tänka er, 7 år. Det är lång tid. Om man tänker på vad vi hunnit med under dessa åren, så är det rätt imponerande FAKTISKT. Vi har fått 2 underbart fina barn, förlovat oss, gift oss och flyttat till Qatar. Det trodde jag inte för 7 år sen.

Det bästa av allt är ju att jag ska få SÅ många fler år tillsammans med Mathias. Ja hela livet hoppas jag. Älskar dig så!

2 kommentarer:

  1. det är Du värd Sandra en fin man ,o Han är värd Dig!!! ha det bra kram på er alla!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken bukett, ni är värda ett liv tillsammans och även med era 2 gulliga och duktiga barn.
    Ha det bra
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera