måndag 7 februari 2011

Besök i Doha!

Som ni vet så var vi och hämtade besök på flygplatsen i torsdagsnatt. Med viss klanteri av någon (nämner inga namn hehe) så hade vi på känn att det inte bara var Rogge som skulle komma utan Olan (min kusin) också. Och mycket riktigt så kom det två svenskar rullandes på väskor. Riktigt skoj faktiskt.

Dagarna som gått har vi varit och tittat på golf, kollat rally, turer till Villaggio, tennisspelande och idag ska vi svalka oss i poolen. Det är fortfarande lite blåsigt, men bada kan man nästan alltid. Inte alla dock =)

Jag har haft lyx i två dagar nu. Rogge sover ju inte så länge på morgonen, så han har gått in och hämtat Lucas så jag fått sova vidare. Det ni. Det är guld värt!

Igår när vi var på Villaggio så skulle Olan gå och köpa typ sin fjärde glass eller nått och säger:
- Ah jag får ha en glassajävel till.
Sagt och gjort han gick bort för att köpa sin glass. 1 min efter böjer sig Thea ner efter sin börs och säger:
- Ah jag får också ha en glassajävel!
Kanske inte så kul när man berättar om det, men just i ögonblicket var det himla roligt. Jag blev så chokad och bara tittade på henne. Snacka om att man ska tänka sig för vad man säger, hehe.

Dagarna bara rusar iväg och imorgon åker Olan hem igen. Rogge stannar många dagar till =)

Måste rusa. Uppdaterar mer sen!

Tjing, tjing!

3 kommentarer:

  1. hehe, så söt Thea e:)

    SvaraRadera
  2. Thea e ju världens coolaste:)! Som jag har skrattat åt detta:) Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx med barnpassning på morgonen.
    Theas uttryck med glassen skulle jag vilja hört, kom säkert rakt från hjärtat.
    Ha det gott och hälsa till Rogge.
    Mamma

    SvaraRadera