måndag 21 februari 2011

Bad och fotografering

Som några utav er vet så är jag inne på att köpa ett nytt objektiv till min kamera. Min kollega Neels var snäll nog att låna ut ett exakt likadant objektiv som jag förmodligen ska köpa.

Idag när jag kom hem från jobbet så var stämningen lite si så där där hemma :) Jag tog tillfället till akt och frågade Thea om hon inte ville ta en sväng till poolen. På så vis kom vi ut och jag kunde ju testa objektivet på våra underbara barn (och rogge).

Nedan hittar ni några utav bilderna, som vanligt kan ni klicka på en utav bilderna för att se en större variant och hela albumet!





Objektivet är ett Canon 24-70mm f2.8 USM objektiv. Riktigt bra grejer men kostar en skjorta eller 2…men som ni ser ovan så är det nästan så det är värt det eller hur :)

Nu sitter folk här och väntar på Big Brother…jag ska ge programmet ett par minuter och se vad det är för skit. Sängen börjar kalla så smått så det blir nog till att masa sig upp mot den inom kort.

Ha det bra alla så ses och hörs vi!

1 kommentar:

  1. Bra fotograf. bra motiv (Både stora och små) och ett bra objektiv, resultatet kan ju inte bli bättre,detta är något du ska satsa på.
    Ha det bra
    Anette

    SvaraRadera