onsdag 18 augusti 2010

Dress code…

På Maersk så måste man tydligen använda skjorta, slips, finbyxor och finskor på kontoret :) Naiv som jag är så packade jag ju så klart inte ner det i resväskan…

Har jagat runt nu i 2 dagar (kvällar) för att hitta ett par fina skor. Var på Villaggio och gick 2 varv men inga snygga skor fanns att hitta.

Idag när vi stod och drack kaffe inne i vår kokvrå på kontoret (inget kaffe på kontoret pga. Ramadan…) så frågade jag folket var man kunde hitta snygga skor. Det finns en affär som heter Brands precis vid ditt hotell sa något. Jag stack ner där nu ikväll och hittade ett par snygga skor faktiskt :) Passade även på att köpa en ny skorta.

Hur kläderna ser ut ser ni på bilden nedan :) Inte så illa om jag får säga det själv…

IMG_6818

Ramadan Kareem!

//Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar