tisdag 4 januari 2011

Vardag i Doha igen!

Som sagt så är vi tillbaka i Doha och resan hit gick bra. Jag var lite orolig att resan skulle bli för lång och för dryg, men den gick himla smidigt. Alltid lättare när man är några stycken som reser. (Mamma och pappa åkte med oss hit).

Vi var i huset ca kl 04.00, så många timmars sömn blev det inte. Väl uppe några timmar senare tog vi oss ett dopp i poolen. Måste ju säga att det är ganska svalt här just nu för att bada (ca 25 grader). Man fryser faktiskt lite när man går upp, tro det eller ej.

En tur till Villaggio (ett köpcenter nära oss) är också ett måste när man fått gäster hehe =)

 

Idag har Mathias jobbat som vanligt igen och vi andra tog en promenad till Villaggio. Det var ganska varmt när vi gick dit, men ändå skönt.

 

När Mathias kom hem stod maten på bordet, sån tur har han inte när mamma och pappa inte är här hehe. Efter maten tog vi en tur för att visa mamma och pappa Mathias jobb. Det är ganska fint att se det när det är mörkt ute.

 

Än så länge har vi haft bra dagar tillsammans tycker jag och jag tror mamma och pappa också är ganska nöjda =)

1 kommentar:

  1. hej på er!! där har jag varit innan ..tror jag!!!känner igen mig.hoppas ni har det bra det är ni värda.kramar till er alla!!!!

    SvaraRadera