torsdag 27 januari 2011

Barnen som ÄLSKAR att bada!

Ett litet inlägg bara. Jag menar hur lätt är det att överträffa Mathias förra inlägg. Långt och väldigt fint skrivet måste jag ju säga.

Som Mathias skrev var förra veckan inte jätte skoj medans denna har varit SÅ mycket bättre, men så är det ju. Vissa dagar är bättre än andra. Nu ser vi emot vårt fin besök på torsdag. Finaste Rogge kommer och stannar i HELA 3 veckor, wiii!

Imorgon vankas det singstar party. Det ska bli hur kul som helst!

Nu över till överskriften i detta inlägget. Som ni kanske förstår så är det ju våra fina barn jag pratar om. De verkligen ÄLSKAR vatten. Thea har ju lärt sig simma och allt sen vi kom hit, vilket jag som mamma tycker är helt fantastiskt, SÅKLART. Lucas blir som en galning så fort han kommer nära vatten, sprattlar och skvätter överallt. Det är då inte bara poolvatten jag pratar om nu utan även bad hemma i badkaret. Måste därför såklart visa er några bilder på de finaste som finns (enligt mig då)!

 

 

 

 

 

 

Ok, kanske lite tjatigt för er, men attans så fina foton, ellerhur!?

6 kommentarer:

  1. Tack finaste Sandra!!!
    Skall bli så skoj att komma ner till er och träffa mina älskade vänner!! Nu är det bara sex dagar kvar!!! Skall bli så skönt med värme... Sen saknar jag min lilla Tjabo..skall bli roligt att träffa min gudson live nu:) Sandra Mathias thea Tjabo!! Saknar er... Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Vilka toppenkort, dom är för kära,måste också berömma fotografen som har tatt så fina bilder.
    Hoppas det blir en toppenkväll i morgon.
    Många kramar
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  3. dem är lika fina som sin mamma o pappa!!! ha det bra kram

    SvaraRadera
  4. Vad glad man blir när man tittar på bilderna:)....världens finaste ungar....och en fantastisk fotograf:) ha det så skoj ikväll!!!!

    SvaraRadera
  5. kan ju bara hålla med de andra som skrivit fantastiska fina o goa barnbarn Ger oxå beröm till fotografen kanonbilder Thea är så duktig med Lucas underbart att se.
    Kram o ha fina veckor med Rogge
    Farmor

    SvaraRadera