torsdag 2 december 2010

Snart Sverige!

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag och barnen åker hem till Sverige. Vi stannar till den 2 januari. Då tar vi med oss mamma och pappa hit, det ska bli skoj. Att komma hem till Sverige och träffa alla igen ska bli ÄNNU mer skoj. Har aldrig varit utan mina nära och kära såhär länge. Det är jobbigt, men man klarar det.

Innan dess ska vi hinna med en safari tur med guide tillsammans med Chris och Jessica. Det ska bli skoj.

Sen blir det lussekatt och pepparkaksbak med “Svenskmaffian”. Glögg och julmusik också såklart. Vi försöker få så mycket jul känsla vi bara kan på vårat lilla vis =)

Idag är det torsdag vilket innebär HELG! Jag skulle vilja ta en tur till souqen ikväll för att finna lite små julklappar till julklappsleken. Får väl se om min kära man (även kallad min taxichaufför) är med på det. Han brukar inte vara alls svårflörtad faktiskt!

Hoppas ni också får en bra helg när den kommer till er som räknar ner dagarna tills vi kommer, fortsätt med det för snart, snart kommer vi =)

2 kommentarer:

  1. helt rätt bara 8 dagar ha det bra ses snart hälsa

    SvaraRadera
  2. Ja det närmar sig med stormsteg. JIPPI JIPPI.Hemma i Sverige vräker snön ner, hoppas du hittar små julklappar, jag hoppas att jag får en sån julklapp för det är lite spännande med saker från ett annat land,Lycka till med lussebaket.Nu är det NERRÄKNING:
    KRAM OCH PUSS
    Mormor och Morfar

    SvaraRadera