lördag 13 augusti 2011

Ensam är sämst

Bloggen är inte död! Bara så ni vet det :)

Nu sitter jag här i Doha själv och filosoferar, familjen är hemma i Sverige nu och det betyder att jag är ensam i det stora huset här i Qatar. Jag kom tillbaka från semestern den 2:a augusti och har försökt få vardagarna att gå, långsamt går dom när man inte har sin älskade familj vid sin sida. Tur är att man har fina vänner här nere som sysselsätter en :)

den 26:e augusti vänder det hem till Sverige igen för en veckas semester och umgänge med familj och vänner! Ska bli riktigt skönt, när jag återvänder till Qatar igen i September så är Ramadan över och då kanske man kan få en något trevligare och händelserik vardag här nere.

Nästa vecka blir det förmodligen flytt för mig, jag ska lämna huset i Al Hambra compoundet och flytta till en lägenhet med 2 sovrum. Ska faktiskt bli skönt o få ett lite mindre boende...det ekar ju nästan i huset här nu när det är alldeles tomt :) flytttjejen på kontoret är tillbaka från semestern den 15:e så vi får se om det blir nästa vecka.

För att få vardagen att gå så har jag försökt komma på lite miniprojekt som jag kan pyssla med, i Torsdags så försökte jag mig på lite studio fotografering...fotografering med rök...resultatet har ni nedan, ganska coolt om jag får säga det själv :)

1 kommentar:

  1. Tjena grabben,ta det lungt bara snart är Du hemma igen, den som väntar på nåt gott väntar aldrigt för länge,eller!! ha det bäst snart är Du hemma!!! kram

    SvaraRadera